وزیر کشور: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(س) یک حماسه است

تهران (پانا) - وزیر کشور در سومین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)، ضمن فراخواندن همه دستگاه ها و سازمان ها برای ورود به فضای مجازی و نیز تبلیغات و کار رسانه ای، گفت، برگزاری سالانه مراسم بزرگداشت امام یک حماسه فرهنگی است و این ایام خوبی است تا نسل جوان و همچنین جهانیان با شخصیت و مکتب امام آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(س) یک حماسه است

‌به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ‌احمد وحیدی، در این نشست که محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی نیز حضور داشت، شدت علاقه‌مندی و توجه مردم به امام را بعد از گذشت ۳۴ سال، یک حماسه خواند و تاکید کرد امروز همه تشنه دیدگاه و مکتب امام هستند و ما در این مسیر هر میزان برای معرفی امام به جهانیان کار کنیم، بازهم کم است.

‌وحیدی، دشمنی شیاطین جهانی با ایده‌ها و اندیشه‌های امام را یادآوری کرد و گفت دلیل این همه دشمنی از آنجاست که امام با مطرح ساختن اسلام ناب محمدی، عملا زمینه های نابودی آنان را فراهم کرده است.

وزیر کشور محبوبیت امام خمینی را به داخل کشور خلاصه ندانست و تاکید کرد که امروز تمام ملت های آزادی خواه جهان دنباله رو و پیرو مکتب امام هستند.

وزیر کشور از پیش بینی حضور بیش از یک و نیم میلیون نفر زائر امام در روز چهاردهم خردادماه خبر داد و گفت امسال شور و حماسه دیگری در کشور در ارتباط با برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام رقم خواهد خورد.

وحیدی در این نشست، بر ضرورت برگزاری نمایشگاه های سمعی و بصری و تهیه و انتشار محتواهای لازم برای شناخت آرمان های امام برای آشنایی نسل جوان، با همکاری ائمه جمعه و جماعت و ارشاد و صدا و سیما تاکید کرد.

وی تهیه انیمیشین برای کودکان و نوجوانان، برپایی گروه های تاتری و تهیه سرودهای مناسب با شخصیت و مکتب امام از سوی گروه های هنری را مورد تاکید قرار داد.

وزیر کشور همچنین، از استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و نیز دهیاری ها خواست، برای ورود به بحث فضای مجازی و هشت گذاری به مناسبت این ایام، برنامه ریزی کنند.

در نشست امروز ستاد بزرگداشت امام از ۷۳ نهاد، سازمان و وزارتخانه ای که در برگزاری مراسم روز چهاردهم خرداد ماه ماموریت دارند، نمایندگان دستکم ۴۰ دستگاه از جمله سپاه پاسداران و شهرداری گزارش هایی از عملکرد خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار