معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استان زنجان

تربیت در اولویت اصلی برنامه های تابستانی است

زنجان(پانا)-معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استان زنجان گفت در طرح‌ریزی برنامه ‌های تابستانی از حاشیه به متن رساندن موضوع"تربیت" امری اساسی و مهم است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت در اولویت اصلی برنامه های تابستانی است

حسین میرزایی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست تشریحی-توجیهی برنامه های تابستانی با بیان اینکه یکی از اصول برنامه های پرورشی از حاشیه به متن بردن موضوع تربیت است،گفت: در اجرای برنامه ها باید به این نکته توجه شود که موضوع تربیت در حاشیه قرار نگیرد و نه به عنوان اولویت دوم،بلکه در کنار آموزش و بعنوان اولویت اصلی مد نظر برنامه ها قرار گیرد.

میرزایی دو مولفه سرود و نمایش را اجزای اصلی برنامه های تربیتی استان در سال گذشته عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 350 گروه تئاتر درسی با محوریت معلمان و 500 گروه سرود دانش آموزی در قالب جشنواره های مختلف اجرا شد .

وی به تاثیر اردو بر فرایند تربیتی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: استان زنجان بعنوان دبیر خانه کشوری اردوی راهیان نور دانش آموزی سال گذشته عملکرد خوبی در کنار سایر استانها در برگزاری این اردوی معنوی از خود نشان داد .

معاون پرورشی اداره کل استان زنجان با بیان اینکه بحث اردویی مختص مدارس خاص و مناطق برخوردار نیست افزود :یکی از برنامه های معاونت پرورشی اداره کل توجه به برنامه های اردویی مناطق محروم و کم برخوردا است که در این راستا و ضمن تلفیق با برنامه های اردویی راهیان پیشرفت دانش آموزان 3 شهرستان در اردوگاه امام خمینی (ره) اعزام شدند و برنامه های تربیتی مفیدی برای این عزیزان برگزار شده است و در صدد هستیم با توجه به منابع مورد نیاز این مهم را به تمامی مناطق 14گانه استان تعمیم دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار