معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

سازمان دانش‌آموزی؛ نقش آفرین در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت سازمان دانش‌آموزی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان نقش بسیار موثری ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی؛ نقش آفرین در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: سازمان دانش آموزی با ظرفیت های مناسبی که دارد و فعالیت هایی که انجام می دهد؛ مهارت‌های اجتماعی و روحیه گروهی دانش آموزان را افزایش می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر رویکرد تربیتی است و بر پایه این سند، اصول 6 گانه تربیتی دانش‌آموزان باید با هم توسعه پیدا کنند.

بروشکی گفت: تقویت مباحث اعتقادی و نهادینه کردن نگاه اجتماعی و سیاسی در دانش‌آموزان از جمله اولویت‌های اجرایی آموزش و پرورش است که سازمان دانش آموزی توانسته این اهداف را به خوبی دنبال کند.

وی افزود: این نهاد تربیتی- تشکیلاتی با هدف زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعالیم عالیه اسلام ناب محمدی (ص) تأسیس شده است

بروشکی گفت: سازمان دانش آموزی در راستای زمینه‌سازی برای مشارکت فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، آماده‌سازی آنها برای پذیرش مسئولیت‌های فردی و اجتماعی و مشارکت در ارتباطات داخلی و بین‌المللی دانش‌آموزان بر اساس خودباوری و ایمان و علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی گام بر می دارد.

خبرنگار دانش آموز:نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار