پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

زاهدان (پانا) - در سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

حسنعلی میرعبدی در پیامی ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیست و یکم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک نهاد ارزشمند تربیتی در مجموعه سترگ دستگاه تعلیم و تربیت است.

سازمان دانش آموزی بستری برای بسط و توسعه مشارکت آگاهانه و فعال دانش آموزان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و جایگاهی بی‌نظیر در تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت و اعتلای شخصیت تمام ساحتی دانش آموزان دارد.

بی‌شک سازمان دانش آموزی با برنامه‌ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت، رشد، پرورش و شکوفا کردن استعدادهای خدادادی دانش‌آموزان تلاش دارد.
ارائه فرصت در جهت افزایش حس مسئولیت‌پذیری از اهداف مهم تربیت اجتماعی دانش آموزان است که این آینده سازان با عضویت در سازمان دانش آموزی به آن دست خواهند یافت و امید است که بیش از گذشته شاهد شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

اینجانب خجسته سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی را به جامعه فرهنگیان خصوصاً دانش‌آموزان و مربیان عزیز این سازمان تشکیلاتی تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان دوام توفیق همه عزیزان را در دستیابی به اهداف بلند تربیتی و ارتقای جامعه پذیری آینده سازان میهن اسلامی، مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار