فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان:

ایمان و اعتقاد، دو عامل پیروزی ایرانیان در هر شرایطی است

بهارستان یک (پانا) - فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان، در همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت بهارستان یک، ایمان و اعتقاد را دو عامل پیروزی ایرانیان در هر شرایطی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ایمان و اعتقاد، دو عامل پیروزی ایرانیان در هر شرایطی است

همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت، با حضور سردار محمدصادق موحدی‌کیا فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان، آیت اصلانی مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی، علمی و هنری در صحن مرقد امام زاده باقر(ع) شهرستان بهارستان، برگزار شد.

محمدصادق موحدی کیا فرمانده تیپ و مکانیزه ۲۰ رمضان در این برنامه، اظهار کرد: دو عامل ایمان و اعتقادات، موجب موفقیت ما ایرانیان می‌شود؛ در سال ۵۹ که خرمشهر به تصرف دشمنان در‌آمد، صدام به خود افتخار کرده و به تمام مردمان می‌گفت هیچ انسانی نمی‌تواند خرمشهر را از چنگ من درآورد؛ اما نهایت در سوم خرداد سال ۶۹، ما ایرانیان با عزم و اراده قوی خود نشان دادیم که خواستن، توانستن است.

وی همچنین ادامه داد: مردمانی که اعتقاد به الطاف الهی داشته باشند، قطعا پیروز خواهند شد؛ هر کشوری الگوی خود را اعتقادات الهی و عاشورای حسینی قرار دهد و راه و رسم شهدا را دنبال کند، قطعا پیروز خواهد شد.

موحدی کیا در پایان خاطرنشان کرد: امروزه دشمن، تمام هدف خود را برهم ریختن انتخابات کرده است و ما مردم ایران لازم است دست بر دست هم بدهیم تا بتوانیم انتخابات پرشور و موفقی را سپری کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار