فرماندار شهرستان بهارستان:

استفاده از نظرات دانش‌آموزان، اولین گام برای پیشرفت است

بهارستان یک (پانا)- فرماندار شهرستان بهارستان، در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان دختر بمناسبت دهه کرامت، استفاده از نظرات دانش‌آموزان را اولین گام برای پیشرفت و موفقیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از نظرات دانش‌آموزان، اولین گام برای پیشرفت است

به مناسبت دهه کرامت جمعی از دانش‌آموزان دختر ناحیه یک بهارستان با عبدااله نوحی، فرماندار شهرستان در سالن پیامبر اعظم فرمانداری بهارستان دیدار کردند.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت به دانش‌آموزان در سخنان خود عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که با گذشت زمان و تلاش و همت مسئولین، شاهد تجهیز امکانات مدارس برای دانش‌آموزان بوده‌ایم؛ امیدواریم این پیشرفت‌ها همواره تکرار شوند، تا دانش‌آموزان دیگر مشکلاتی در مدارس نداشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: ایجاد اتاق فکر برای دانش‌آموزان یکی از قدم‌های موثری است که می‌توانیم در جهت تعالی آنها برداریم و با استفاده از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان، جامعه‌ای موفق برای مردم ایران بسازیم.

نوحی همچنین در توصیه به مردم، اظهار کرد: باید نقاط قوت منطقه زندگی خود را بشناسید و با تلاش و همت خود و همیاری مسئولین با تمرکز بر روی آنها باعث پیشرفت روزافزون منطقه خود و مردم جامعه شوید.

وی در پایان، ضمن تجلیل از دانش‌آموزان دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: در زندگی خود، هرگز از اثرات انقلاب اسلامی غافل نشوید؛ این انقلاب نتیجه سال‌ها تلاش شبانه‌روزی مردم ایران بود، ما باید از این انقلاب شکوهمند، درس همدلی و همبستگی بیاموزیم و در زندگی خود همواره به فکر کشور و مردم‌ خود باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار