معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم خبر داد:

برگزاری نخستین کاردوی تحولی مشاوران و مربیان پرورشی استان قم

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری نخستین کارگاه اردویی، آموزشی و تحولی ویژه مشاوران و مربیان پرورشی مدارس استان طی روزهای پایانی اردیبهشت در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین کاردوی تحولی مشاوران و مربیان پرورشی استان قم

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگویی اظهار کرد: نخستین دوره توانمند سازی و کیفیت بخشی مربیان و مشاوران استان قم با هدف شناسایی و کادر سازی نیروهای پرورشی و آموزش دیدگاه های تحولی این حوزه با حضور 145 نفر و بمدت 3 روز در اردوگاه بین المللی شهید باهنر تهران برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های محتوایی دوره مزبور افزود: حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران و ادای احترام به مزار شهدای امور تربیتی، سرداران انقلاب اسلامی و شهدای شاخص همراه با روایتگری راویان، بخشی از برنامه های اردو بود.

امینیان بیان کرد: همچنین در ادامه کارگاه های تخصصی با موضوعات مختلف از جمله ارائه مسئول طرح صالحین کشور حجت الاسلام دسمی، تببین باز تعریف مفهوم مدرسه و تاثیر آن بر هندسه تربیتی مدرسه، آشنایی با آسیب های اجتماعی نوظهور دانش آموزی، روند اجرای یک درمان دانش آموزی با رویکرد درمانگری کوتاه مدت و تاثیر آن در مدرسه و ... برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم خاطر نشان کرد: از دیگر ویژه برنامه های این کاردو می توان به برگزاری کارگاه علمی خلاقیت در پرورشی برای مربیان و دانش آموزان تحت عنوان «خلاق شو» که با بیان مفهوم خلاقیت و اجرای کارگاه عملی ساخت ستون کاغذی و پرتاب موشک آبی اشاره کرد.

وی در پایان افزود: زیارت قبور شهدای گمنام در اردوگاه، تشکیل گعده های تخصصی، کوه پیمایی، ویژه برنامه ارائه بازی ها و آواهای اردویی و در پایان بازدید از محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای بین الملل از دیگر برنامه های این کاردو آموزشی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار