نشست تجربه‌نوردی با حضور 200 مربی و مشاور جوان مدارس قم برگزار شد

قم (پانا) - نخستین نشست تخصصی تجربه‌نوردی مربیان و مشاوران جوان زیر 10 سال سابقه مدارس استان قم طی روزهای 15 و 16 فروردین در خانه یاریگران زندگی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست تجربه‌نوردی با حضور 200 مربی و مشاور جوان مدارس قم برگزار شد

نخستین نشست تخصصی تجربه نوردی مربیان و مشاوران جوان زیر 10 سال سابقه مدارس استان قم با هدف توانمندسازی و تبادل تجربیات مربیان و مشاوران جوان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 فروردین ماه جاری در خانه یاریگران زندگی استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در این نشست با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مربیان امور تربیتی عامل اصلی احیای واقعی تربیت در مدارس هستند.

وی با اشاره به جزییات برگزاری نشست افزود: در این نشست که بیش از 200 نفر از مربیان و مشاوران پرورشی آقا و خانم زیر 10 سال سابقه در دو روز حضور داشتند، جایگاه واقعی مربی تربیتی و مشاور در مدرسه تبیین شد و شرکت کنندگان تجربه های علمی و عملی خود را بیان کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم ادامه داد: رویکرد این معاونت در سال جدید تقویت مربیان، معاونین و مشاوران حوزه پرورشی بصورت تخصصی است و همه تلاش اداره امور تربیتی این معاونت با تکیه به تجربه سال گذشته در این راستا خواهد بود.

روح الله امینی، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز درباره این نشست بیان کرد: با توجه به آماده سازی نقشه تحول پرورشی استان قم در سال جدید، اساسی ترین نقش ها به عهده مربیان و مشاوران قرار داده شده است.

وی افزود: در نشست فوق، اولین و اساسی ترین گام تربیت مربی و مشاور طراز انقلاب اسلامی مد نظر است که در دوره های عمومی و تخصصی پیش رو، بر این محور تاکید و برنامه ریزی های آموزشی و تربیتی انجام خواهد شد.

خبرنگار: سعید بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار