تقدیر معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از مجریان پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار»

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در طی آیینی، از مجریان پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار» که در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ برگزار شد، تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از مجریان پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار»

پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار» همزمان با ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲، در طی ۱۶ روز برگزار شد که به موجب آن، درمجموع به ۱۶ دانش‌آموز به عنوان برگزیدگان این پویش، مبلغ یک میلیون تومان هدیه نقدی تعلق گرفت.

این پویش از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ با بخش «سفره هفت‌سین» آغاز به کار کرد و با گذراندن بخش‌های «عید دیدنی، سنت نیک ایرانیان»، «محفل انس با قرآن» و «دوستی با طبیعت»، سرانجام با استقبال بیش از ۲ هزار و پانصد دانش‌آموز و ثبت بیش از ۸۰ هزار رای مردمی در نظرسنجی‌های آن، در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ به ایستگاه نهایی رسید.

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در طی آیینی، ضمن تجلیل از عوامل اجرایی این پویش دانش‌آموزی، بیان کرد: پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار»، یک اقدام تربیتی بی‌نظیر بود که برای اولین‌بار، همزمان با ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ویژگی بارز این پویش دانش‌آموزی که آن را با سایر پویش‌ها متمایز می‌کند، پویایی و هدفمند بودن آن است؛ اینکه دانش‌آموزان توانستند در طی ۱۶ روز خود را در موقعیت‌های تربیتی متفاوت به تصویر بکشند و هر شب، به طور مستقیم به یکی از آنان به عنوان نفر برگزیده هدیه نقدی اهدا شد، یک امر بی‌سابقه و کم‌نظیر در فضای پرورشی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجریان این پویش دانش‌آموزی، افزود: اجرای پویش دانش‌آموزی «بهار در بهار»، برای شما یک رهاورد معنوی بهمراه داشت و آن هم ارمغان‌های تربیتی بود که برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این پویش رقم خورد‌.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار