اجرای جشنواره جشن دشت، با هدف شکوفاسازی استعداد دانش‌آموزان در شهرستان پاکدشت

پاکدشت(پانا) - اختتامیه اولین دوره جشن‌‌دشت و افتتاحیه دوره دوم، با هدف شکوفاسازی استعداد دانش‌آموزان و تقدیر ازنخبگان این شهرستان در حوزه‌های مختلف، در دانشکده پردیس ابوریحان شهرستان پاکدشت، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای جشنواره جشن دشت، با هدف شکوفاسازی استعداد دانش‌آموزان در شهرستان پاکدشت

آیین اختتامیه دوره اول جشنواره جشن دشت به منظور تقدیر از جوانان و نوجوانان حائز مقام در حوزه‌های مختلف به همت مسئولین شهرستان پاکدشت و با حضور محسن‌اردستانی فرماندار پاکدشت، سید اصغر میرقاسمی مدیر آموزش‌وپرورش پاکدشت، مهدی قنادزاده معاون امور عمرانی فرمانداری، مونسان بخشدار شریف‌آباد و جوانان و نوجوانان پاکدشتی، در سالن دانشکده پردیس ابوریحان برگزار شد.

محسن‌اردستانی فرماندار شهرستان‌ پاکدشت در اختتامیه جشنواره جشن‌دشت، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره به منظور ایجاد فرصتی برای شکوفاسازی استعداد جوانان و نوجوانان مستعد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

فرماندار شهرستان‌پاکدشت تصریح کرد: این مسابقات صرفا در مدارس برگزار نشده است، بلکه هر یک از دستگاه‌هایی که با جوانان و نوجوانان ارتباط داشتند، از جمله آموزش و پرورش بخش علمی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش هنری و اداره ورزش و جوانان با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در برگزاری این جشنواره سهیم بوده اند و زمینه کشف و پرورش استعداد قشر دانش‌آموزی را فراهم ساختند.

اردستانی با تأکید بر اهمیت تشویق بیشتر نوجوانان به شرکت در بخش های مختلف جشنواره جشن دشت اضافه کرد: انتظار می‌رود در گام دوم مسابقات فرهنگی جشن دشت، گسترده تر از دوره اول برگزار شود، بنابراین دفتر مردمی‌سازی فرمانداری بدون هیچ چشم‌داشت، جایگاه و مقام،تنها خواستار همراهی بیشتر مردم شریف پاکدشت است.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز همه موظف هستند تا فرصت‌ها مساوی و برابری را برای جوانان و نوجوانان شهرستان،ضمن شکوفایی استعداد آنان فراهم کنند،چرا که اگر مجالی برای عرضه استعدادها وجود نداشته باشد، ممکن است ظرفیت‌ها در مکان و زمان خود به درستی استفاده نشده و این فرصت‌های طلایی که می‌تواند پیشرفت و افتخار آفرینی هایی را برای منطقه و کشور را در پیش داشته باشد، از بین برود.

فرماندار پاکدشت در ادامه با اشاره به جایگاه مردم در دولت سیزدهم اذعان کرد: در حوزه برنامه‌ریزی، نخبگان شهرستان بیشتر از گذشته در همراهی مردم یاری کنند، به‌گونه‌ای که اعلام نیاز باید از سوی مردم باشد؛ تا مسئولین را متوجه نیاز های خود در حوزه ها و بخش ها مختلف کنند.

او ادامه داد: در دولت سیزدهم، مردم راهبردها را در جهت رفع نیاز و حل مشکلات مطرح می‌کنند و ما به عنوان خادم، مطالب و نیازهای مطرحی را ‌در کمیته برنامه‌ریزی بیان و وظایف بر ادارات وارده تقسیم می‌شود و در حوزه اجرا برنامه به ادارات اعلام می‌شود.

اردستانی حضور موثر مردم به جهت رفع مشکلات را مهم طلقی کرد و ادامه داد: در قسمت عمرانی بدون یک ریال اعتبار دولتی به کمک مردم در پاکدشت پروژه زیرسازی جاده توچال در قسمت فرهنگی طرح شهید باهنر و در اقتصادی طرح شهید کاظم‌زاده در پاکدشت با موفقیت با تکیه بر توان مردمی اجرا شد و شایان ذکر است حضور مردم محرکه ای برای حل مشکلات است.

فرماندار شهرستان‌پاکدشت، در پایان در خصوص جلسه ای در بازرسی کل کشور اظهار کرد: گشت ارشاد مدیران، مردم را مجری طرحی که از سوی بازرسی کل کشور مطرح شده است دانستند؛ یعنی مردم عملکرد مسئولان را نظارت کرده و در صورت مشکل آن را به بازرسی اعلام خواهند کرد، در دولت سیزدهم نظارت و شرکت مردم در همه برنامه‌ها امکان‌پذیر شده است و لذا هرکجا که مشارکت مردم افزایش یافته است، موفقیت کامل حاصل شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: هانیه دهاقین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار