در نشست مدیران مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران انجام شد

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از دانش‌آموز ریحانه عباسی

تهران(پانا) - به مناسبت روز دختر و دهه کرامت از ریحانه عباسی، دانش‌آموز پایه سوم دبستان شاهد تجلی دیدار با مقام معظم رهبری در جشن فرشته‌ها تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از دانش‌آموز ریحانه عباسی

در راستای توجه به ساحت‌های شش گانه تربیتی و تقویت توانمندی‌های دانش آموزی در زمینه های مختلف ارتباطی و کلامی و همچنین به مناسبت گرامیداشت روز دختر و با توجه ویژه به نقش موثر زنان و دختران در گام دوم انقلاب اسلامی، با تمهیدات انجام شده در آموزش و پرورش منطقه ۴، ریحانه عباسی، دانش آموز پایه سوم دبستان شاهد تجلی با حضور در نشست مدیران مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران از تجربه حضور خود در مراسم جشن فرشته ها و دیدار با مقام معظم رهبری به مناسبت جشن تکلیف، سخن گفت.

علیرضا کریمیان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر، این روز را به این دانش آموز تبریک گفت و از این دهه پرفیض و برکت به عنوان فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ خاندان کرامت یاد کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش زنان و دختران در گام دوم انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت ارزشمندی در راستای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سبک و سیره بانوی کرامت و همچنین تقویت هویت دینی جامعه دختران برشمرد و از این دانش آموز روایتگر تقدیر کرد.

در این مراسم که با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران، رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، شورای معاونین و مدیران مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران همراه بود، علاوه بر اجرای این روایتگری ارزشمند، کریمیان ضمن تقدیر از دانش آموزان دختر شهدای مدافع حرم حاضر در این مراسم و با اشاره به جایگاه رفیع حضرت معصومه (س) به عنوان دختر اظهار کرد: یاد همه شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که در مسیر شهدا حرکت کنیم. شما دختران شهید اسوه‌های ماندگار و یادگار شهدا هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار