فضای کمیسیون آموزش مجلس موافق وزارت صحرایی است

تهران (پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس گفت اکثریت دوستان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتخاب ایشان موافق هستند؛ امیدوارم نمایندگان مجلس نیز با رأی خوبی ایشان را انتخاب کنند تا وزارتخانه را از این بلاتکلیفی نجات دهند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فضای کمیسیون آموزش مجلس  موافق وزارت صحرایی است

احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با پانا در خصوص معرفی رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: «آشنایی من با آقای صحرایی مربوط به امروز نیست بلکه در دانشگاه فرهنگیان و با پیگیری‌هایی که برای حل مسائل دانشگاه فرهنگیان داشتند، با ایشان آشنا شدم.»

وی ضمن اشاره به چالش‌های کنونی وزارت آموزش و پرورش، گفت: «در دیداری که معلمان با رهبر انقلاب داشتند، گزارشی که آقای صحرایی به مقام معظم رهبری ارائه دادند، بسیار کامل و جامع بود. فکر می‌کنم. ایشان اهل روحیه تشکیلاتی هستند به گونه‌ای که نیروهای توانمند جوان را کنار خود بیاورند، تا مشکلات وزارت آموزش و پرورش را پیگیری کنند و از این وضعیت نجات دهند.»

این عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: «در کمیسیون آموزش نیز فضا مساعد است و اکثریت دوستان با انتخاب ایشان موافق هستند. امیدوارم نمایندگان مجلس نیز با رأی خوبی ایشان را انتخاب کنند تا وزارتخانه را از این بلاتکلیفی نجات دهند.»

لازم به ذکر است، روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه، آیت الله رئیسی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی ، در نامه‌ای به محمد باقر قالیباف، رئیس‌ مجلس شورای اسلامی، رضامراد صحرایی را برای تصدی وزارت‌ آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار