مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه در مناطق، امری ضروری است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی، کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه را امری ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه در مناطق، امری ضروری است

آیین اختتامیه مسابقات قرآن ، عترت و نماز و جشنواره های فرهنگی و هنری، با حضور سردار محمدصادق موحدی‌کیا فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان، آیت اصلانی مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی، علمی و هنری در صحن مرقد امام زاده باقر(ع) شهرستان بهارستان، برگزار شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: در شهرستان بهارستان، دانش‌آموزان بسیاری در سطح مدارس، منطقه و استان افتخارات زیادی کسب کرده‌اند که کشف استعداد این دانش‌آموزان نخبه، امری ضروری است؛ دانش‌آموزی که در مسابقات فرهنگی و علمی رتبه برتر را کسب می‌کند، به عنوان دانش‌آموز با استعداد و نخبه شناخته خواهد شد.

وی افزود: دانش‌آموزانی که حائز افتخارات بسیاری در زمینه فرهنگی، علمی و هنری شده‌اند، می‌توانند در آن رشته، فعالیت‌های بسیاری را انجام دهند و در آینده در آن حرفه مشغول به کار شوند و برای پیشرفت جامعه خود در عرصه‌های مختلف، تلاش کنند.

همچنین اصلانی عنوان کرد: هر انسانی برای خود هدفی والا دارد، اما نکته مهم این است که دانش‌آموزان ما برای هدف والای خود برنامه‌ریزی کنند و برای رسیدن به آن، تلاش کنند؛ دانش‌آموزان یک جامعه باید در راستای خدمت به مردم هدف‌گذاری کنند و بدون درنظر گرفتن موانع و مشکلات در راه رسیدن به هدف والا، گام بردارند.

خبرنگار دانش‌آموز: دنیا سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار