برگزاری جشن روز دختر در آ موزش و پرورش منطقه 6

تهران (پانا) - جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در اداره آموزش و پرورش منطقه 6 تهران با حضور رئیس آموزش و پرورش، شورای معاونین، همکاران اداری و همچنین دانش‌آموزان برتر منطقه با هنرنمایی گروه سرود از مجتمع غیردولتی ندا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن روز دختر در آ موزش و پرورش منطقه 6

حمید ضیاءپور رئیس آموزش و پروش منطقه 6 شهر تهران ضمن تبریک روز دختر و دهه کرامت اظهار کرد: از نظر اسلام دختران جایگاه بالایی در تاثیرگذاری بر تمام شئون اجتماعی و سیاسی دارند، دین مبین اسلام بر نقش دختران و زنان در عرصه های اجتماعی تاکید کرده و او را مکمل مردان در نقش آفرینی جهت سیر تمد بشری می شناسد.

وی افزود: قرآن در زمانی نازل شد که در عرب جاهلیت خبری از ارزش ها و مقام و منزلت زن نبود و رسم دخترکشی رواج داشت و مردان از داشتن دختر شرمنده بودند ولی پیامبر اسلام(ص) با تعالیم برگرفته از قرآن توانست مقام والای زن را در جامعه معرفی کند به گونه ای که از دیدگاه قرآن زن و مرد هویت یکسانی دارند و از موهبت‌های الهی به یک میزان برخوردارند.

وی در ادامه افزود: دین اسلام بالاترین جایگاه را برای دختران و زنان در اجتماع قائل شده است. هر چند در رسانه های معاند با تبلیغات منفی در جوامع اسلامی می خواهند جایگاه زن و دختر را به نحوی نشان دهند که بتوانند به مقاصد شوم خود برسند، ولی شما دختران آگاه، با مطالعه از منابع معتبر باید مسیر خود را به درستی تشخیص دهید و با برنامه ریزی و تمرکز لازم به اهداف خود برسید، که شما دختران نقش بسیار با اهمیتی در سرنوشت اینده کشور دارید.

در پایان دانش آموزان دختر دبستان غیردولتی ندا با اجرای سرود به شکوه مراسم افزودند و از دختران برتر منطقه ای در زمینه هنری، ورزشی ، اخلاقی وعلمی و همچنین دختران مجرد همکار اداری با اهدا لوح وهدیه تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: کیانا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار