هادی ساعی:

پشت پرده دوپینگ تکواندو «رو» می شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که با همراهی وزارت ورزش بزودی اتفاقات پشت پرده مثبت شدن تست دوپینگ دو تکواندوکار رو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پشت پرده دوپینگ تکواندو «رو» می شود

هادی ساعی در مورد حضور حمید سجادی در این فدراسیون گفت: ایشان با حضورشان به بازیکنان و اعضای کادر فنی روحی دادند و امیدوارم که ملی پوشان ما بتوانند در مسابقات پیش رو موفق باشند.

وی در مورد دوپینگی شدن دو عضو تیم ملی گفت: این اتفاق یک شوک بزرگ به این دو ورزشکار و سایر ورزشکاران بود. ما به هیچ عنوان باور نمی کنیم که این دو ورزشکار مقصر باشند. وزیر ورزش گفتنی ها را مطرح کردند. اتفاقاتی هست که با کمک وزارت ورزش رو خواهد شد. ما تمرکزمان روی مسابقات پیش رو هست. این اتفاق بد باعث هم قسم شدن ورزشکاران شده تا حقانیت رشته خودشان را به همه ثابت کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: امیدوارم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم و به روزهای خوب تکواندو بگردیم و حقانیت این رشته را در دنیا ثابت کنیم.

هادی ساعی در مورد مشکوک بودن دوپینگ ها گفت: همان روز اولی که قرار بود اردوی تیم ملی شروع شود از طرف نادو آمدند برای تست. دوستان چند مصاحبه کردند که من می گویم دروغ است. ما هیچ نامه ای برای گرفتن تست نداشتیم. اعلام کردند که باید مراحل اول به ما می گفتند که در مرحله دوم گفتند که این هم دروغ است. ما ناراحت نیستیم که چرا تست گرفتند. ناراحتیم که چرا اینطور گرفته اند. از یک تیم 23 نفره 23 تست گرفته اند. این در هیچ فدراسیونی سابقه ندارد.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: از هرکسی می پرسیم که چه کسی اعلام کرده از تکواندو با این شرایط تست بگیرند هیچکس پاسخ نمی دهد. ضمن این که تازه متوجه شده ام رفتار بدی هم با قهرمانان ما داشته اند که باعث ناراحتی ملی پوشان شده است. این رفتارها شک برانگیز است. دوستان باید بیایند بگویند چه کسی دستور داده است از تکواندو تست بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار