دو تکواندوکار دیگر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حدف شدند

تهران (پانا) - سعیده نصیری و مهدی حاجی موسایی با واگذاری نتیجه مقابل رقبا از دور رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان کنار رفتند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دو تکواندوکار دیگر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حدف شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان که در سالن «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان جریان دارد امروز جمعه ۱۲ خردادماه و در روز پنجم، مبارزات اوزان ۴۶- کیلوگرم بانوان و ۵۴- کیلوگرم آقایان برگزار شد و سعیده نصیری و مهدی حاجی موسایی نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران بودند.

سعیده نصیری ابتدا برابر «سیکین کامانچانوک» از تایلند در وزن ۴۶- کیلوگرم به روی شیاپ چانگ رفت و در یک دیداری نزدیک ۲ بر یک در راند شماری، مبارزه را به حریف واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۴- کیلوگرم نیز، مهدی حاجی موسایی» ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد؛ سپس برابر «هوگو واسکز» از اسپانیا قرار گرفت و مانند نصیری در یک دیداری نفسگیر و بسیار نزدیک ۲ بر یک در راند شماری نتیجه را به حریف واگذار کرد و شکست خورد.

تا به اینجا تیم ملی ایران توسط متین رضایی و آرین سلیمی صاحب ۲ نشان برنز شده است.

هدایت تیم ملی در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی است؛ بیژن مقانلو سرمربیگری تیم آقایان را عهده دار بوده و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار