دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آذربایجان غربی:

مرحله دوم طرح شهید عجمیان از هفته دوم خردادماه آغاز می‌شود

ارومیه (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان آذربایجان‌غربی گفت اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان به منظور بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار از هفته دوم خردادماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم طرح شهید عجمیان از هفته دوم خردادماه آغاز می‌شود

حسین عباس زاده در جلسه گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق 24 گانه استان اظهار کرد: بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح شهید عجمیان و توزیع اقلام در مدارس مناطق محروم مرحله دوم این طرح نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح، به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال رنگ برای رنگ آمیزی، شاداب سازی و بهسازی 32 مدرسه محروم در 10 منطقه استان آذربایجان غربی تهیه و توزیع شده است، همچنین رنگ به ارزش 10 میلیارد ریال نیز تهیه شده و در حال توزیع است.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان به اهداف تشکیل قرارگاه جهادی اشاره کرد و گفت: این طرح با اهداف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره‌وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با عنوان طرح شهید عجمیان در تعطیلات نوروز سال جدید و در ایام تعطیلات تابستان عملیاتی خواهد شد.

به گفته عباس زاده کارگروه‌های توانمندسازی و کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی، عمران و آبادانی، ظرفیت‌شناسی و مردمی‌سازی، بازماندگان از تحصیل، منزلت و حمایت، توسعه و تحول اجتماعی محور 2020 محله، تولید و توسعه مهارت، رصد برنامه ریزی منابع انسانی کارگروه های عملیاتی قرار جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را تشکیل می دهند و برای هر کدام از این کارگروه ها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار