مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

ایجاد زیرساخت‌های لازم پیش نیاز اصلی توسعه آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ایجاد زیرساخت‌های لازم را پیش نیاز اصلی توسعه آموزش و پرورش و پیشرفت علمی دانش‌آموزان بعنوان آینده‌سازان کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد زیرساخت‌های لازم پیش نیاز اصلی توسعه آموزش و پرورش است

علی مطهری در جلسه قرارگاه جهادی بسیج دانش آموزی کشور در خوی بیان کرد: ایجاد زیر ساخت های لازم پیش نیاز اصلی، آموزش و پرورش و دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور بوده و در زمره کارهای ارزشمندی است که در دستور کار قرارگاه جهادی بسیج دانش آموزی قرار گرفته تا اصل مهم تربیت به معنای واقعی کلمه صورت پذیرد.

وی بیان کرد: سیاست کلی کشور و دولت مردمی و به تبع آن سیاست آموزش و پرورش مبنی بر مردمی سازی آموزش و پرورش و کارکرد آن توسط مردم است.

مطهری اظهار کرد: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز این حضور و فعالیت تمامی احاد مردم و مردمی بودن انقلاب و دفاع مقدس بود که پیروزی حاصل شد و در تمامی دوران ها این اصل اساسی و مهم یعنی مردمی سازی باید مورد توجه واقع شود تا توفیقات حاصل شود.

وی با بیان اینکه هرجا مردم حضور داشتند و بستر حضور مردم در فعالیتها فراهم شده در آن برهه کارهای ارزشمندی صورت گرفته است گفت: ایجاد قرار گاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز در راستای همین مردمی سازی فعالیت ها با همکاری نوسازی مدارس استان صورت گرفته که اهداف مهمی را در توسعه عدالت دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی آموزش و پرورش استان معلمان و دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی در تمامی عرصه ها ازجمله زلزله اخیر شهرستان خوی پای کار و در کنار مردم مناطق زلزله زده خویی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار