آئین اختتامیه طرح آموزشی سواد دیجیتال در دبستان معصومیه شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - آئین اختتامیه طرح آموزشی سواد دیجیتال در مدارس شهرستان قدس با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در دبستان معصومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آئین اختتامیه طرح آموزشی سواد دیجیتال در دبستان معصومیه شهرستان قدس

محمدابراهیم اسماعیلی، کارشناس مسئول مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس، در حاشیه این مراسم گفت: این طرح آموزشی، قریب به ۳ سال است که در مدارس ابتدایی این شهرستان آغاز به کار کرده است. راهبری برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این طرح انتخاب می‌شود که طی جلساتی در استان، طرح های ابلاغی را در مدارس شهرستان پیاده سازی می‌کند.

وی افزود: مخاطبین این طرح آموزشی در سال تحصیلی گذشته، قریب به ۳۵۰۰ دانش‌آموز ابتدایی از ۶ مدرسه بوده است که مدرسه معصومیه، به عنوان مدرسه الگو در این طرح انتخاب شده است که افتتاحیه، اختتامیه و محور این فعالیت در آن مدرسه بوده است.

کارشناس مسئول مقطع ابتدایی شهرقدس ادامه داد: طرح سواد دیجیتال در مدارس، طرحی دانش‌آموز محور است که در آن شناسایی دانش‌آموزان توانمند و استعدادیابی از بین آنان به صورت ویژه مدنظر است.

گفتنی است دانش‌آموزان با استعداد کشف شده در این طرح آموزشی، بعد از شناسایی و تقدیر، به پژوهش‌سرا آموزش و پرورش منطقه به جهت رشد و توسعه فعالیتی که انجام داده‌اند، معرفی می‌شوند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار