گلباران قدوم خادمان حرم حضرت معصومه در دبستان دخترانه شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - به‌مناسبت دهه کرامت، همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله‌علیه، قدوم خادمان آن حضرت در جمع دانش‌آموزان دبستان دخترانه حضرت فاطمه کریمه در شهرستان قدس گلباران شد.

لینک کوتاه کپی شد
گلباران قدوم خادمان حرم حضرت معصومه در دبستان دخترانه شهرستان قدس

آمنه قاسمی، معاون پرورشی دبستان دخترانه فاطمه کریمه شهرستان قدس گفت: به همراه مدیر و کادر آموزشگاه و اولیا دبستان فاطمه کریمه در تدارک برنامه‌ای شایسته در خور گرامیداشت روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیه و در شأن دختران خوبمان بودیم، که به لطف خدا توانستیم برنامه زیبا با فضاسازی متناسب با جشن میلاد حضرت معصومه را با حضور حدود ۲۵۰ نفر دانش‌آموز در فضای نمازخانه آموزشگاه برگزار کنیم .

قاسمی گفت: حال برنامه امروز با ورود خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیه با پرچم متبرک بارگاه آن حضرت و گلریزان شدن آنها توسط دانش‌آموزان و پخش محتوای صوتی مناسب با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیه، رنگ و بوی عجیب و دوست داشتنی به جشن میلاد داده بود، و حال همه حضار از حضور خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیه دگرگون شده بود.

او ادامه داد: همچنین خادمان با اهداء نمک‌های تبرکی آستان حضرت معصومه دانش‌آموزان را خوشحال کردند و سما خزلی دانش‌آموز پایه پنجم و از دانش‌آموزان پیشتاز دبستان فاطمه کریمه به خادمان حضرت معصومه به نیابت همه دختران آموزشگاه خیر مقدم گفت و چند دانش‌آموز پیشتاز دیگر دکلمه‌ای را به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) اجرا کردند.

قاسمی گفت: برنامه با پذیرایی و هدیه هایی که توسط مدرسه به مناسبت روز دختر برای دختران این آموزشگاه تهیه شده بود به پایان رسید.

معاون پرورشی دبستان دخترانه فاطمه کریمه شهرستان قدس، در پایان از حضور محمود محمدی، کارشناس مسئول اردویی و همچنین زهرا نظارات، کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار