رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی «بهیندخت» در قم

قم (پانا) - پوستر نخستین جشنواره ملی «بهیندخت» و دو کتاب «هویت دختران» و «سبک زندگی دخترانه» همزمان با روز دختر و آغاز دهه کرامت در قم رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی «بهیندخت» در قم

آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی «بهیندخت» و دو کتاب «هویت دختران» و «سبک زندگی دخترانه» همزمان با روز دختر با حضور مسئولان آموزش و پرورش در سالن جلسات کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) رونمایی شد.

در این آیین، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تبریک روز دختر، اظهار کرد: جامعه ای که اهل تلاش و توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) باشد، جامعه ای روشن و پاک و نورانی خواهد بود و امیدواریم دختران ما چون همیشه در مسیر اهل بیت باشند.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به انتخاب استان قم به عنوان دبیرخانه ملی نخستین دوره جشنواره دختران آفتاب در سال گذشته، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره و اهدای جوایز برگزیدگان آن ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم روز دختر با عنوان «بهترین دختر دنیا» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: بحمدالله حضور پرشور دختران دانش آموز در این محفل معنوی، با وجود تلاقی با ایام امتحانی، خط بطلانی بر تلاش های شوم دشمنان کشید که مرتب القاء می کنند دختران ما علاقه ای به دین و مذهب ندارند.

همچنین حجت الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، وجود دو ظرفیت مهم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و آموزش و پرورش استان را فرصتی ارزشمند برای اجرای مناسبت ترین برنامه ها ویژه نوجوانان و تقابل با دسیسه های شوم استکبار جهانی دانست.

در این آیین، رابعه امامی رضوی، مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی پیرامون نخستین جشنواره ملی «بهیندخت» و دو کتاب «هویت دختران» و «سبک زندگی دخترانه» از تازه های نشر امور زنان وزارت، بیان کرد.

در پایان با حضور مسئولان حاضر، جمعی از دانش آموزان و نماینده ای از انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، از پوستر نخستین جشنواره ملی بهیندخت و دو کتاب فوق رونمایی شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار