استاندار مرکزی تاکید کرد:

ضرورت رواج گفتمان‌سازی هویت در استان مرکزی

اراک (پانا) - استاندار مرکزی گفت گفتمان‌سازی هویت در استان مرکزی باید رواج پیدا کند‌.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت رواج گفتمان‌سازی هویت در استان مرکزی

فرزاد مخلص الائمه در آیین اختتامیه‌ نخستین دوره‌ جشنواره‌ ملی فرهنگی و هنری هویت استان مرکزی اظهار کرد: هر موجود زنده‌‌ای دو شاکله دارد که شامل شاکله جسمی و معنوی می‌شود؛ ویژگی‌های یک جامعه را از یک جامعه‌ دیگر جدا می‌کند و برخی ویژگی‌ها حتی در صورت وجود مشکلات و ضعف نیز می‌تواند عامل حرکت و پیشرفت آن جامعه شود.

وی افزود: اگر جامعه هویت مستحکمی داشته باشد هر قدر شاکله جسمی مشکل داشته باشد، روح، قابل رشد است و مقتدر حرکت می‌کند، هویت در یک اجتماع که مجموعه‌ای از مولفه‌های مادی و غیر مادی است، نقش گنجی را دارد که باعث احیای مجدد ساختمان می‌شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در خصوص جریان گفتمان‌سازی هویت در استان مرکزی به دنبال این مقوله هستیم که چندکار را انجام دهیم که شامل شناسایی مولفه‌های شکل‌دهنده استان، روابط متقابل و تاثیر مولفه‌های هویتی و ارتباط مولفه‌ها با سایر عناصر هویتی کشور و سایر استان‌ها می‌شود.

مخلص الائمه با اشاره به تقویت عناصر هویتی عنوان کرد: برای پیشرفت استان مرکزی و کشور با استفاده از عناصر هویتی، یک نظام‌واره هویتی باید ایجاد کرد و در همین راستا تدوین و پیاده‌سازی نظام هویتی استان مرکزی به لطف و فضل الهی درحال تبدیل شدن به یک گفتمان است.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار