معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

یکی از صحنه‌ها و جلوه‌های اثربخش سازمان دانش‌آموزی خبرگزاری پانا است

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت یکی از صحنه‌ها و جلوه‌های خلاقیت و پویایی بارز فعالیت مفید و اثربخش سازمان دانش‌آموزی خبرگزاری پانا است.

کد مطلب: ۱۳۷۳۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از صحنه‌ها و جلوه‌های اثربخش سازمان دانش‌آموزی خبرگزاری پانا است

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم‌ گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و فرارسیدن روز دختر گفت: بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی یک‌ تشکل بسیار منظم و با برنامه‌ریزی دقیق است، که در کلیه برنامه‌های اجرایی خود روال و‌چارچوب بسیار حرفه‌ای و تخصصی را دنبال می‌کند و مسلما همین نظم به دانش‌آموزان و مربیان ما منتقل می‌شود و باعث می‌شود کلیه فعالان در این تشکل مقید به چارچوب‌ها باشند و آثار فاخر و برجسته‌تری در زمینه های مختلف تربیتی و پرورشی از خود ارائه دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: یکی از صحنه‌ها و جلوه‌های خلاقیت و پویایی بارز فعالیت مفید و اثربخش سازمان دانش‌آموزی خبرگزاری پانا است که خوشبختانه فعالیت خبرگزاری پانای استان اصفهان مسیر بسیار موفقیت‌آمیزی را طی می‌کند و بی‌شک در ارتقای مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان بسیار مفید خواهد بود.

نم‌نبات از برگزاری های اردوهای دانش آموزی‌اعضای سازمان دانش آموزی و تاثیر آن بر رشد مهارت اجتماعی دانش آموزان گفت و تصریح کرد: همفکری، همدلی و همکاری که شعار اصلی سازمان دانش‌آموزی است در واقع خود به تنهایی سه اصل اساسی انسانیت است که اگر دانش‌آموز و‌مربی ما سعی در پرورش و اشاعه آن بکند و آن‌ها را در خود نیز نهادینه کند بی‌شک مسیر تربیتی در آموزش و پرورش اخلاقی‌تر، بهینه‌تر و کارشناسانه‌تر پیش خواهد رفت. این سه واژه هر کدام بار معنایی والایی را با خود حمل می‌کنند و هدف‌شان پیاده کردن این بار معنایی در کانون مدرسه و بین دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار