تربیت مربی و زبان آموزی قرآن کریم، شیوه ای کارآمد در عرصه آموزش قرآن

تهران(پانا)- کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز، با بیان اینکه ساختار کلاسهای تربیت مربی و زبان آموزی قرآن کریم بر مهارتهای شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن در آموزش بنا شده است، تربیت مربی و زبان آموزی قرآن کریم را شیوه ای کارآمد در عرصه آموزش قرآن دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت مربی و زبان آموزی قرآن کریم، شیوه ای کارآمد در عرصه آموزش قرآن

معصومه شمشادی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت ونمازآموزش و پرورش منطقه ۱۲ از برگزاری کلاسهای آموزشی تربیت مربی و زبان آموزی قرآن کریم ، شیوه ای کارآمد در عرصه آموزش قرآن در پژوهش سرای فارابی خبر داد.

به همت شهاب الدین بناییان؛ سرپرست پرورشی و تربیت بدنی منطقه و با همکاری زهرا رحیمی؛ کارشناس مسئول ضمن خدمت برای معلمان قرآن، معاونین و مربیان پرورشی و علاقمندان زبان آموزی قرآن کریم کلاسهای آموزشی تربیت مربی و زبان آموزی قرآن کریم برگزار شد.

کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز گفت: این آموزش بر چهار مهارت پایه ای شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن در آموزش استوار است و شیوه ای کارآمد در آموزش قرآن است.

علاقمندان با شرکت در این کلاس ها می توانند به کارکردهایی ازجمله: اشراف به معانی قرآن کریم، آشنایی با شرح تفسیر قرآن کریم، زمینه سازی جهت حفظ قرآن کریم، رو خوانی و روانخوانی قرآن کریم و آشنایی با زبان عربی و گفتگوی قرآنی را کسب نمایند.

شمشادی در آخر افزود: با توجه بر اینکه این دوره ها آموزش قرآن کریم دریازده ترم آموزشی است و ۱۲ جلسه ۲ ساعته می باشد برای برگذاری مجدد و استفاده بیشتر علاقمندان در حوزه زبان آموزی قرآن کریم در ۶ جلسه ۴ ساعته برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار