شهردار منطقه مطرح کرد؛

جمع‌آوری بیش از 12 هزار معتاد در منطقه 12 شهرداری تهران

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه روزانه 70 تا 80 معتاد در محله کوثر جمع‌‌آوری می‌شود، گفت تا امروز بیش از ۱۲ هزار نفر معتاد جمع‌آوری شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بیش از 12 هزار معتاد در منطقه 12 شهرداری تهران

امیر یزدی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به دنبال ارائه گزارش از سوی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با وضعیت محله کوثر با بیان اینکه ما روزانه با مسائل امنیتی در این منطقه روبه رو هستیم، یادآور شد: تا امروز بیش از ۱۲ هزار نفر معتاد جمع آوری شدند؛ گاهی معتادان سرنگ آلوده و چاقو در دست می گیرند و دنبال نیروهای ما می دوند.

وی افزود: ما جمع آوری معتادان را انجام می دهیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه با ما همکاری می کند؛ تعداد معتادان کمتر شده اما حتی وجود یک معتاد نیز زیاد است با این وجود روزانه ۷۰ تا ۸۰ معتاد را جمع آوری می کنیم.

یزدی با بیان اینکه شاهد پدیده شب خوابی در خیابان شوش هستیم، تصریح کرد: ساعت ۴ و ۵ صبح باید نیروهای خود را اعزام کنیم که افراد را بیدار کنند تا بتوانند نظافت محیط را انجام دهند و هرچه نظافت انجام می شود، باز هم منطقه آلوده است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری هایی برای تعیین تکلیف مغازه های میدان میوه و تره بار منطقه انجام دادیم، یادآور شد: کمتر از ۱۰ فروشگاه با شهرداری قرارداد داشتند که سال ۹۵ این قرارداد به اتمام رسیده و از بخش های مختلف فشار آورده می شود که مغازه ها بسته نشوند؛ بعضی مغازه ها نیز در حال تخریب است که باید جلوگیری کنیم چون سرقفلی آن متعلق به شهرداری است.

یزدی با اشاره به مشکل پارک چند لایه در خیابان اکباتان، تصریح کرد: حجم زباله در این خیابان زیاد است و ما وقتی برای جمع آوری پسماند مراجعه می کنیم با توجه به پارک چند لایه، خیابان مسدود می شود.

شهردار منطقه ۱۲ تأکید کرد: ما پیشنهاد دادیم برای رفع مشکل محله هرندی، یک ساختمان اداری راه اندازی کنیم و حتی شهرداری منطقه ۱۲ را به این فضا منتقل کنیم و در کنار آن فضای فرهنگی، ورزشی و درمانگاه ایجاد شود؛ این محله هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع وسعت دارد و می توان کار بزرگی را در این فضا پیش بینی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار