هشدار جدی فرماندار چالوس به مدیران مانع تراش

مدیران شهرستان از مانع‌تراشی درامر تولید دست بردارند

چالوس (پانا) - فرماندار شهرستان چالوس با بیان اینکه در سال رشد تولید، حمایت از سرمایه‌گذار و تعاونی‌ها، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است، خطاب به برخی مدیران مانع تراشی گفت با نامه پراکنی و تهدید سرمایه‌گذار در امر رونق تولید و پیشرفت شهرستان وقفه و مانع‌تراشی ایجاد نکنید.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران شهرستان از مانع‌تراشی درامر تولید دست بردارند

علی قاسمی در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه مسوولین ادارات و نهادهای شهرستان باید با نگاه مثبت و در جهت رفع مشکلات سرمایه گذار در حوزه های مختلف تولید و خدمت رسانی گام بردارند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چالوس مراجع قضایی با قدرت و قوت در کنار تولیدکنندگان و سرمایه گذاری قرار دارند و در جهت تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب از فعالان اقتصادی حوزه تولید حمایت می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با پراهمیت خواندن موضوع تولید و گره خوردن آن با اشتغال و رونق اقتصادی، تصریح کرد: مدیران شهرستان باید از پیله نگاه بخشی و جزیره ای به حوزه تولید و سرمایه گذاری بیرون بیایند و همه ابعاد یک اقدام تولیدی و اثرات آن را حتی در حوزه امنیت درک کند.

کارت زرد فرماندار چالوس به مدیران ناکارآمد

فرماندار چالوس با هشدار جدی به مدیران غیرهمسو با سیاست های فرمانداری گفت: مدیران ضعیف، ناهماهنگ و غیرهمسو در موضوع پیگیری پروژها و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم در چالوس باید از میز خدمت خداحافظی کنند.

علی قاسمی با بیان اینکه برخی مدیران این شهرستان بعضا حتی در حفظ جایگاه و اعتبار سازمانی دستگاه خودشان هم غفلت و بی توجهی می کنند، افزود: اسامی چند نفر از این مدیران کم کار و بی توجه برای برکناری و جایگزینی مدیران شایسته و توانمند به دستگاه‌های نظارتی استان ارسال شد.

نماینده عالی دولت در چالوس با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی از مهمترین کنشگران در موضوع تأمین نظم و امنیت عمومی و ایجاد امید و ارتقای رضایتمندی مردم هستند، خاطر نشان کرد: امنیت از مهمترین مسائل یک کشور و محصول عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدماتی است.

وی تصریح کرد: پاسخ مدیران در برخورد با یک مسئله باید با تدبیر، به هنگام و در میدان باشد.

رییس شورای اداری شهرستان چالوس همچنین به مدیران دستگاه اجرایی شهرستان تاکید کرد: ضمن تعامل سازنده بایکدیگر در امر خدمت رسانی، در زمان مواجه شدن با برخی مسائل اختلافی با سایر دستگاه ها نباید علیه دستگاه دیگر در مرجع قضایی طرح دعوا و شکایت کند بلکه قبل از هر اقدامی موضوع باید در فرمانداری طرح و بررسی شود.

خبرنگار: سیدمهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار