حاجی پور:

تعدادی از مدیران، مدیریت جهادی ندارند/ سرعت توسعه استان خیلی پایین و ضعیف است

خبرگزاری پانا:رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت:: تعدادی از مدیران، مدیریت جهادی ندارند و سرعت توسعه استان خیلی پایین و ضعیف است

کد مطلب: ۲۰۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،احتشام حاجی پور در پنجمین جلسه عمومی شورای اسلامی استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ توسط مقام معظم رهبری، یادآور شد: متاسفانه در سال‌های گذشته تمام سازمان‌ها و اداره‌ها برای تحقق بخشیدن به این شعار تنها به نصب یک بنر در ورودی سازمان مربوطه خود اکتفا می‌کردند.

وی گفت: در تمام طرح‌های عمرانی باید پیوست فرهنگی و اقتصادی نیز در نظر گرفته شود چرا که با این روش توجیه طرح نیز بیشتر می‌شود. چیزی که در سال‌های اخیر دیده‌ایم این طور بوده که به صورت بنروار در کنار احداث پروژه‌ها توضیح مختصری نوشته شده است.

حاجی پور با اشاره به تمامی بخش ها و سازمان هایی که به نوعی با اقتصاد و فرهنگ مرتبط هستند گفت تمامی مصوبه های شورای استان را به آنها انعکاس خواهیم داد.

اولین مصوبه شورا در اولین جلسه سال جدید، تاکید بر عملیاتی کردن دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ توسط کلیه مدیران بود.

رئیس شورای استان گفت: تعدادی از مدیران، مدیریت جهادی ندارند و سرعت توسعه استان خیلی پایین و ضعیف است مدیران باید وقت بیشتری بگذارند ملاقات مردمی را افزایش دهند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

حاجی پور افزود: ما باید از جایگاه شورای استان مدیران را به چالش بکشانیم و عملکرد آن های را ارزیابی کنیم و در صورت کم کاری از طریق شورای استان به مراجع ذیربط اعلام نمائیم.

برزگران نماینده شورای اسلامی شهرستان بناب در این خصوص با اعلام موافقت خود با این طرح گفت: مدیران، اعضاء شورای استان را در کنار خود به عنوان بازوی قدرت حس کنند زیرا شوراها پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند.

برزگران نماینده شورای اسلامی شهرستان بناب در این خصوص با اعلام موافقت خود با این طرح گفت: مدیران، اعضاء شورای استان را در کنار خود به عنوان بازوی قدرت حس کنند زیرا شوراها پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند

جویا نماینده شورای اسلامی مراغه نیز در خصوص تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اعلام کرد: باید فرهنگ استان را به سمت فرهنگی که بتواند اقتصاد کشور را متحول کند، سوق دهیم و اینکه اعضای شورای اسلامی مدیران استان را جهت تحقق شعار سال مورد بازخواست قرار دهند، به نظرم عملیاتی نخواهد شد چرا که باید نخست مقامات ارشد آن را در سطح کشور عملیاتی کنند.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار