فرماندار بهمئی؛

با مدیران ضعیف بشدت برخورد خواهد شد

خبرگزاری پانا: فرماندار بهمئی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاهها باید کارایی داشته باشند تصریح کرد : در صورت ادامه این روند با مدیران ضعیف بشدت برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۳۸۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار بهمئی از عملکرد ضعیف مجموعه ورزش و جوانان این شهرستان در خدمت رسانی به جوانان و ورزشکاران انتقاد کرد و گفت : با مدیران ضعیف شهرستان بشدت برخورد خواهد شد .

سلطانعلی رحمانی در نشست شورای اداری این شهرستان خطاب به رئیس ورزش و جوانان گفت : چرا بیش از 2 سال، این ارگان تعطیل است و هیچ خدمتی به مردم و بویژه جوانان این شهرستان ارائه نمی دهد.

وی با بیان اینکه در این هفته بیش از 100 ورزشکار برای شکایت از اوضاع وخیم ورزش و جوانان به فرمانداری مراجعه کردند افزود: اداره ورزش و جوانان این شهرستان تمامی جوانان را به حال خود رها کرده است و به آنان اهمیتی نمی دهد.

رحمانی مهیا نمودن اماکن ورزشی را از وظایف این اداره دانست و گفت: جوانان این شهرستان به دلیل قطع برق سالن های ورزشی به مدت 2 سال از امکانات ورزشی محروم مانده اند.

وی با بیان اینکه مدیریت غلط برخی افراد در سطح شهرستان سبب تعطیلی این مجموعه ورزشی شده است گفت : این مدیریت غلط جوانان را به سمت و سوی تفریحات ناسالم سوق داده است .

فرماندار بهمئی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاهها باید کارایی و برنامه داشته باشند تصریح کرد: در صورت ادامه این روند با مدیران ضعیف بشدت برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار