در گفت‌وگو با پانا؛

رضا نوروزی: پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد

دست‌های پشت پرده تلاش و انگیزه بازیکنان ما بود/برای پرسپولیس و یحیی خوشحالم/سپاهان صدرنشین بود،همه چیز پاک بود؟

تهران (پانا) - مهاجم گلزن و پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم با انگیزه و پشتکار بازیکنانش با شایستگی توانست قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر را بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رضا نوروزی: پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد

رضا نوروزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در دوره بیست و دوم اظهار داشت: «پرسپولیس با اقتدار قهرمان شد. برای پرسپولیس و یحیی خوشحالم که امسال توانستند تیم را به قهرمانی برسانند. او را امسال خیلی اذیت کردند و توانست با تمام ناملایمتی‌ها تیم را به قهرمانی برساند. این قهرمانی را به تمام هواداران سرخ دل، کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و تمام عوامل باشگاه که باعث شدند تا تیم در مسیر موفقیت قرار بگیرد، تبریک می‌گویم. این تیم شایسته قهرمانی بود و شاید آن ناداوری‌ها اتفاق نمی‌افتاد، خیلی زودتر جشن قهرمانی می‌گرفتیم.»

وی افزود:«قبل از بازی با نساجی، یک هفته تمام هرکاری کردند تا تمرکز تیم به هم بریزد. شنیدم پیشنهاد دادن پاداش هم به نساجی شده بود. این‌ها طبیعی است اما بازیکنان ما باتجربه بودند و با صلابت کار کردند. از همان ابتدای بازی با تمرکز وارد زمین شدند و توانستند خیلی زود گل بزنند. گل زودهنگام تیم حریف را به هم ریخت. وقتی تیمی انگیزه نداشته باشد، با گل زودهنگام به هم می‌ریزد. دیدید که عدم تمرکزشان باعث شد خیلی زود اخراجی هم بدهند و کار راحت تر شد.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «بازیکنان بعد از شکست مقابل سپاهان عزم شان را جزم کردند تا نتیجه بگیرند. شاید همه هواداران بعد از اینکه اختلاف امتیازی از دست رفت، امیدشان کم شد اما بازیکنان و کادر فنی پا پس نکشیدند و امیدوارانه تمام حریفان را یکی پس از دیگری شکست دادند. این کیفیت تیم واقعا ستودنی است. با اقتدار قهرمان شدیم. تعجب می‌کنم از حرف سپاهانی‌ها و استقلالی‌ها که خودشان را قهرمان می‌دانند. آنها تا زمانی که صدر بودند همه چیز پاک بود. اگر لیاقت داشتند می‌توانستند ملوان را ببرند. دست‌های پشت پرده تلاش و انگیزه و عدم بهانه‌گیری بازیکنان پرسپولیس بود که با شایستگی قهرمان شدند. ما که قهرمان شدیم، حالا هرکس هرچه می‌خواهد بگوید. این حرفها را از سر حسودی می‌زنند.»

رضا نوروزی گفت: «ما در جام حذفی هم مدعی هستیم. ما که خوشحالیم و برای همه پرسپولیسی‌ها خوشحالم. امسال انشالله با گرفتم جام حذفی،دوگانه را می‌گیریم و هواداران خوشحال‌تر می‌شوند. این تیم واقعا روی فرم است و تا گرفتن دوگانه تنها دو برد فاصله است. شک نکنید که این توان را داریم و شانس اول قهرمانی هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار