تکلیف هیات مدیره سرخابی‌ها مشخص می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تکلیف هئیت مدیره سرخابی‌ها، اواسط خردادماه مشخص می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف هیات مدیره سرخابی‌ها مشخص می‌شود

سیدحمید سجادی پس از برگزاری فینال اولین دوره لیگ چوگان کشور، اظهار داشت: از برگزاری اولین لیگ چوگان خوشحالم و خوشبختانه این لیگ تا دهه فجر سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همه نوع حمایت و پشتیبانی از طرف وزارت ورزش برای فدراسیون چوگان وجود دارد. تیم‌ها مشکلاتی دارند که نیازمند ورود بنده است و جلساتی را با شرکت توسعه هماهنگ کردیم تا مشکلات را حل کنیم.

سجادی بیان کرد: از مدیرعاملان پرسپولیس و استقلال خواستم به احترام تاریخ کشورمان تیم‌های چوگان تشکیل دهند که البته همچنان انجام نشده است.

وزیر ورزش بیان کرد: در هیئت دولت به عنوان اولین نفر خبر خوب راه افتادن لیگ و بازی‌های چوگان را دادم و این موضوع باعث افتخار است. امیدواریم در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند و میزبان بازی‌های بین المللی نیز باشیم.

سجادی تصریح کرد: چوگان ما محدودیت‌هایی مثل کمبود اسب دارد که باید به صورت زیرساختی این موضوع را حل کنیم. خوشبختانه هیئت‌های استانی در حال گسترش هستند و در ادامه خواهیم دید که در سطح کشور این ورزش گسترش می‌یابد. چوگان را در ساحل، چمن و حتی سالن نیز داریم و قطعا در فکر گسترش خواهیم بود.

وزیر ورزش در خصوص شرایط هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز، گفت: هئیت مدیره این دو باشگاه، نیمه خردادماه مشخص می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار