رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری مطرح کرد:

تشریح نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

اصفهان (پانا) - رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در ۱۳ محور کار خود را در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ آغاز کرد؛ پس از اتمام مرحله منطقه‌ای تیم‌های منتخب هر منطقه، مطابق با سهمیه دانش‌آموزان را به استان معرفی خواهند کرد. مرحله استانی در دو مرحله غیرحضوری و حضوری در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲
حسین نادیان، رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری این اداره کل در خصوص نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در ۱۳ محور کار خود را در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای علمی - پژوهشی دوره اول متوسطه است، ادامه داد: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی جدید با رویکرد تمام ساحتی و اضافه‌کردن محورهایی چون قرآن و معارف اسلامی، تربیت‌بدنی و سلامت، فرهنگ و هنر و بازی‌های مهارتی و توسعه فردی گام بزرگ خود را در راستای اجرای اهداف سند تحول بنیادین و برگزاری جشنواره‌ای تمام بعدی و تمام ساحتی برداشته است.

نادیان بیان داشت: مرحله مدرسه‌ای با حضور بیش از ۹۰درصد دانش‌آموزان استان در پایان فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به اتمام رسید و دانش‌آموزان منتخب این مرحله، جهت اجرای مرحله منطقه‌ای به ادارات مناطق و نواحی استان معرفی شدند.

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: دانش‌آموزان در مرحله منطقه‌ای تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با رقبای خود در ۱۳ محور جشنواره به رقابت بپردازند.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مرحله منطقه‌ای تیم‌های منتخب هر منطقه، مطابق با سهمیه دانش‌آموزان را به استان معرفی خواهند کرد. مرحله استانی در دو مرحله غیرحضوری و حضوری در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نادیان خاطرنشان کرد: برترین‌های استان در هر محور، تابستان سال جاری ۱۴۰۲ به دبیرخانه کشوری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی مستقر در استان گیلان معرفی می شوند تا تجربه حضور در مرحله کشوری این دوره از مسابقات را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار