همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار شد

رقابتی مهیج برای حل یک معما در «خانم مهندس‌ها»

تهران (پانا) - مدیریت فرهنگی، هنری منطقه 10، فرهنگسرای عطار نیشابوری با مشارکت موسسه علی بن موس الرضا علیه السلام به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت ، رقابت مهیج «خانم مهندس ها » را برگزار کرد .

لینک کوتاه کپی شد
رقابتی مهیج برای حل یک معما در «خانم مهندس‌ها»

در این رقابت مهیج، نوجوانان دختر مقطع متوسطه اول در گروه های چند نفره با هم متحد و نسبت به حل یک مساله علمی به رقابت پرداختند.

این رویداد به دبیری خانه فرهنگ توحید ، در قالب یک رقابت مهیج برای حل یک معما و با مشارکت موسسه علی بن موسی الرضا علیه السلام، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصمومه (س) در روز شنبه مورخ 30 اردیبهشت اجرا شد.

هدف از اجرای این رقابت، شکل‌گیری هویت جمعی در نوجوان، تقویت اعتماد به نفس و خوداتکایی در نوجوان با اهمیت دادن به هویت فردی وی که شامل توانمندی‌های بالقوه و بالفعل است، توجه دادن نوجوان به مساله تولید، به جای همیشه مصرف‌کننده نق نقو بودن، لذت و رضایتمندی واقعی و ماندگار را در جای درست خود جستجو کردن و در بستر تولید، توانمندی، اتکا به فکر و مهارت و نیروی خود، کار و تلاش به صورت گروهی بود. در نهایت حتی اگر برنده هم نشد، یک روز پرماجرا و پرهیجان و ماندگار در حافظه را سپری کند و تقویت حس کارآمد بودن و امیدواری به جای ناکارآمدی و ناامیدی در او شکل بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار