رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم آموزش متوسطه خبر داد:

برگزاری مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای علمی فناوری آموزش و پرورش در دوره تحصیلی متوسطه اول است، به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان
حسین نادیان، رئیس اداره آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان، در خصوص نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی، اظهار کرد: مرحله استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی که یکی از بزرگترین رویدادهای علمی فناوری آموزش و پرورش در دوره تحصیلی متوسطه اول است با حضور بیش از ۲۵۰ نفر دانش‌آموز برگزیده در ۱۳ محور در ۱۸ تیرماه سال جاری به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات بیش از ۱۸۰۰ طرح به استان راه پیدا کرد که پس از داوری غیرحضوری آثار واصله، صرفاً ۱۰ طرح برتر هر محور جهت دفاع حضوری دعوت خواهند شد.

نادیان افزود: باتوجه‌ به اینکه نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد تمام ساحتی و با هدف مشارکت دانش‌آموزان در تمامی حیطه‌های آموزش طراحی و اجرا شد؛ تعداد ۴ محور به محورهای پیشین اضافه شده است و نهمین دوره جشنواره مذکور با ۱۳ محور کار خود را در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ شروع کرد.

رئیس اداره آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان کرد: پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌سازه، بازارچه‌های کسب‌وکار دانش‌آموزی، ریاضی، کدنویسی، مناظره علمی، فرهنگ و هنر، قرآن و معارف اسلامی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی، تربیت‌بدنی و سلامت از محورهای برگزاری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان حائز رتبه اول، دوم و سوم در پایان رقابت‌های استانی مشخص شده است و در مراسمی تحت همین عنوان از آنها تجلیل خواهد شد.

نادیان خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های این دوره از مسابقات دانش‌آموزان حائز رتبه اول استان با رعایت دستورالعمل‌های مربوطه جهت شرکت در مسابقات کشوری به استان گیلان اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار