معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تعامل و هم افزایی و نگاه مشارکتی در اجرای بهتر امتحانات تاثیر بسزایی دارد

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت تعامل و هم افزایی و نگاه مشارکتی در اجرای هرچه بهتر روند امتحانات تاثیر بسزایی دارد، امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم و نهم امسال به صورت کشوری برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و هم افزایی و نگاه مشارکتی در اجرای بهتر امتحانات تاثیر بسزایی دارد

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: تعامل و هم افزایی و نگاه مشارکتی در اجرای هرچه بهتر روند امتحانات تاثیر بسزایی دارد؛ برنامه امتحانات پایه های هفتم،هشتم و نهم امسال به صورت کشوری برنامه ریزی شده است.

علی اکبر فنودی رئیس اداره آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: ارزشیابی جزء فرایند یاددهی_یادگیری است و با توجه به تغییر و تحولات آزمون های نهایی استانداردسازی فضا و تجهیزات و نرم‌افزارها از نکات مورد توجه است.

حسین فاطمی نژاد رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد: با تصحیح الکترونیکی به عدالت نزدیکتر خواهیم شد و دیگر تصحیح اوراق در مناطق مختلف با هم تفاوتی نخواهند داشت، البته امسال امکان تصحیح الکترونیکی در همه مناطق وجود ندارد و در چند شهرستان به صورت نمونه اجرا می شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان افزود: دانش آموزانی که در امتحانات نوبت خرداد غیبت داشته باشند سابقه آنها در کنکور ۱۴۰۲ ثبت نمی شود و نمره آنها صفر محسوب می شود.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار