برگزاری آئین تقدیر از عوامل اجرایی امتحانات نهایی خرداد ناحیه 1 مشهد98

مشهد (پانا) – - جلسه تقدیر از عوامل اجرایی امتحانات نهایی خرداد 98 با حضور مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک و مدیران و ناظرین مجری برگزاری آزمون ، در اردوگاه شهدای مدافع حرم برگزارشد .

کد مطلب: ۹۲۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تقدیر از عوامل اجرایی امتحانات نهایی خرداد  ناحیه 1 مشهد98

سید رضا خاتم پور رئیس اداره اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد، ضمن تقدیر از همکاران و مدیران مجری برگزاری امتحانات نهایی ؛ اجرای دقیق و رضایت بخش امتحانات را ثمره تلاش و دقت نظر همکاران دانست.

وی با اشاره به آنکه بالا ترین سطح کیفیت در پیاده سازی شرایط برگزاری امتحانات نهایی را در ناحیه یک شاهد بوده ایم از معاونت آموزش متوسطه خواست تا به صورت جدی تجربیات همکاران در اجرای امتحانات نهایی را بررسی و موضوعاتی که میتواند شرایط را تسهیل کند یا پیشنهاداتی که میتواند با انتقال به مراجع بالا به صورت دستورالعمل و بخشنامه در آمده و جهت انجام بهتر امور صادر شود را به دقت تدوین نمایند .

خاتم پور در ادامه عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف در اجرای دستورالعمل جدید برگزاری امتحانات نهایی به دقت بررسی شود.

در ادامه درویشی کارشناس مسئول و ارزشیابی ناحیه یک با ارائه گزارشی از عملکرد این ناحیه در خصوص امتحانات نهایی اظهار کرد: ناحیه یک در 10 حوزه امتحان نهایی در خرداد ماه شیوه نامه جدید آزمون های نهایی را به دقت و به خوبی عملی کرد .

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل ارسال الکترونیک سوالات گفت: اجرای این شیوه به منظور صیانت از امنیت و حفاظت بهتر سوالات آزمون های نهایی اجرا گردید .

درویشی خاطر نشان کرد: ناحیه یک علاوه بر تصحیح اوراق دانش اموزان خود ، میزبان مناطق سرخس و کلات نیز بوده است.

در نهایت باستانی معاون اموزش متوسطه اموزش و پرورش ناحیه یک با بیان این نکته که امتحانات جبرانی هماهنگ استانی پایه نهم در مرداد ماه نیز با دستورالعملی مشابه امتحانات نهایی برگزار خواهد شد گفت: بررسی نقاط ضعف و قدرت در اجرای امتحانات بر مبنای دستورالعمل جدید و تدوین تجربیات جهت اجرای هرچه بهتر آزمونها از اهمیت بالایی برخورداراست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار