مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش:

هنرجویان هنرستانی در کارآفرینی، تولید و درآمدزایی پیشتاز هستند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش گفت هنرجویان هنرستانی در کارآفرینی، تولید و درآمدزایی پیشتاز هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هنرجویان هنرستانی در کارآفرینی، تولید و درآمدزایی  پیشتاز هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛ عباس بیات با حضور در هنرستان کشاورزی شمس‌آباد ضمن گفت‌وگو با هنرجویان به بیان اهمیت هنرستان‌ها پرداخت و اظهار کرد: اهمیت هنرستان‌ها و مهارت‌اندوزی بیش از پیش مورد توجه است و جامعه ما بیش از هر موردی به مهارت و نیروی انسانی ماهر نیاز دارد.‌

بیات عنوان کرد: دانش‌آموزان در هنرستان‌ها باید بیشتر، ارزش و قدر خود را بدانند زیرا چرخه تولید و اقتصاد به مهارت آنان گره خورده است لذا از جهت کارآفرینی، تولید و درآمدزایی نسبت به دانش‌آموزان دیگر بسیار جلوتر هستند چرا که انتظار می‌رود بعد از اخذ دیپلم مستقیماً وارد بازار کار شوند.

عضو شورای مدیران کل و مشاوران معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، هدایت دانش‌آموزان به سمت تحصیل در هنرستان‌ها و اجرای راهکارها با موضوع گسترش و تنوع‌بخشی در هنرستان‌ها در دستور کار قرار دارد و هنرستان‌های ما باید تقویت شوند.

در این بازدید؛ هنرآموزان در‌خصوص کیفیت و تجهیزات هنرستان‌ها، تقویت محتوای آموزشی، به‌روزرسانی کارگاه‌های عملی، راه‌اندازی کارگاه‌های راکد و... پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار