عملکرد توسعه متوازن آموزشی خراسان شمالی

هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در میان ۵ استان برتر کشور توسعه متوازن رشته‌ای دارد

بجنورد (پانا) - استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، در نشست مشترک وزیر کشور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش کشور، در تهران حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در میان ۵ استان برتر کشور توسعه متوازن رشته‌ای دارد

محمدرضا حسین نژاد در حاشیه این نشست، گفت: خدا را شاکریم که استان خراسان شمالی در توسعه متوازن رشته ای هنرستان های فنی و حرفه ای در حضور وزیر کشور و سرپرست آموزش و پرورش جزء ۵ استان برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

استاندار خراسان شمالی از مجموعه عظیم و ارزشمند آموزش و پرورش استان و شهرستانها و جامعه ی فرهیخته فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد و افزود: خوشحال هستیم که توسعه هنرستان ها را به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده ایم. وی در ادامه با اشاره به وجود صنایع و توانمندیهای خراسان شمالی، بر احداث هنرستانهای فرش و هنرستانهای کاربردی صنایع متناسب با نیاز منطقه تاکید کرد.

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این نشست با تقدیر از همراهی وزیر کشور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش و حمایتهای استاندار خراسان شمالی، گزارشی از اقدامات انجام شده در استان در راستای آزمونهای نهایی ارائه کرد.

نشست مشترک وزیر کشور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش استانها، در سالن پیامبر اعظم(ع) وزارت کشور برگزار شد.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار