مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

آموزش و پرورش دو ضلع طلایی پیشرفت هر دانش‌آموز است

بهارستان یک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در همایش پرچمداران آموزش، آموزش و پرورش را دو ضلع طلایی پیشرفت هر دانش‌آموز دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش دو ضلع طلایی پیشرفت هر دانش‌آموز است

همایش تخصصی آموزش و تقدیر از معاونین آموزشی مدارس ابتدایی ناحیه یک بهارستان با عنوان پرچمداران آموزش در سالن شهید مطهری برپا شد.

در ابتدای این همایش آیت اصلانی ضمن تقدیر از معاونین آموزشی مدارس منطقه، آنان را راهبرانی کلیدی در سطح مدارس عنوان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش دو ضلع طلایی پیشرفت هر دانش‌آموزی است که با همت و همبستگی معاونین آموزشی و پرورشی مدارس به بهترین شکل به اهداف برسند.

در ادامه این همایش معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی با تجلیل از زحمات یکساله معاونین، نقش آنها در پیشبرد برنامه‌ها را بسیار کلیدی دانسته و گفت: در سال گذشته با تلاش‌ها و همراهی‌های یکایک همکاران عزیز آموزش ابتدایی، توانستیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم؛ اما این پایان راه نبوده و همچنان با تلاش به سمت موفقیت با کمک شما پرچمداران آموزش پیش خواهیم رفت.

همچنین در ادامه این همایش مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، طی سخنانی، معاونین پرورشی را مسئول تربیت دانش‌آموزان دانست و گفت: مدارس با توجه به تراکم زیاد جمعیت، وظایف زیادی در قبال دانش‌آموزان دارند؛ از این‌رو معاونین پرورشی، وظیفه تربیت صحیح دانش‌آموزان را که کاری دشوار است برعهده دارند.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: تمام وظایف پرورشی مدارس از جمله برگزاری اردوهای تفریحی و سایر مراسمات بر عهده معاون پرورشی است و سایر همکاران و دانش‌آموزان نیز وظیفه دارند به معاونین پرورشی یاری برسانند تا این کارها به بهترین نحو انجام شوند.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه نیز از معاونین آموزشی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار