مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

برطرف‌ کردن موانع تحصیلی، اصلی‌ترین روش برای ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان است

بهارستان یک‌ (پانا)‌ -‌ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، برطرف کردن موانع تحصیلی را اصلی‌ترین روش برای ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برطرف‌ کردن موانع تحصیلی، اصلی‌ترین روش برای ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان است

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست فصلی مدیران مدارس منطقه، گفت: مدیران مدارس با همیاری و همدلی والدین می‌توانند برای بهبود عملکرد مدارس و تهیه امکانات بیشتر برای دانش‌آموزان تلاش کنند؛ این عوامل باعث می‌شوند تا دانش‌آموزان انگیزه فراوانی نسبت به درس خواندن پیدا کنند و تمام تلاش خود برای سربلندی مدرسه را انجام دهند.

وی همچنین در خصوص مشکلات مدارس، عنوان کرد: بنده در حد توان خود تلاش می‌کنم تا هیچ مشکلی مانع تحصیل دانش‌آموزان نشود و همین انتظار را نیز از مدیران مدارس دارم تا فضای آرامش‌بخشی برای دانش‌آموزان فراهم کنند که در اصل، این وظیفه تمام کارکنان مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه، اظهار کرد: والدین دانش‌آموزان از مدیران و مسئولین مدرسه انتظاراتی همانند ایجاد احساس آرامش و امنیت در مدارس را دارند که لازم است مدیران در این مسیر، به اجرای کارهای مربوطه بپردازند تا دانش‌آموز در مدرسه با خاطری آسوده به کسب علم و تحصیل بپردازد.

وی در پایان ضمن اشاره به برخورد مدیران با دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: برخورد یک مدیر با دانش‌آموز همانند برخورد والدین با دانش‌آموز است؛ مدیران باید به گونه‌ای با دانش‌آموزان برخورد کنند که دانش‌آموزان بتوانند آنها را الگوی تربیتی خود قرار دهند و در مسیر زندگی، فردی موفق باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: اسرا یمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار