مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

معلمان راهبران دانش‌ و تفکر دانش‌آموزان هستند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در مراسم گرامیداشت بازنشستگان منطقه، معلمان را راهنمایان مسیر زندگی و راهبران دانش و تفکر دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان راهبران دانش‌ و تفکر دانش‌آموزان هستند

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم تقدیر از بازنشستگان منطقه، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین آموزش و پرورش، اظهار کرد: معلمین، شغل خداوند و انبیا را ادامه می‌دهند و با آموختن مطالب جدید به دانش‌آموزان، به وظیفه خود نسبت به کشور خود می‌پردازند؛ بدیهی است که تمام معلمان علاقه دارند پس از گذشت ۳۰ سال خدمت، شاهد نتیجه زحمات خود باشند؛ لذا لازم است دانش‌آموزان و دانش‌آموختگانی را ببینید که در جامعه به فردی مفید تبدیل شده‌اند و می‌توانند زحمات دبیران خود را با خدمت به مردم و کشور جبران کنند.

اصلانی همچنین در خصوص شغل شریف معلمی عنوان کرد: معلمان در سال‌های تدریس خود، همواره حامی دانش‌آموزان در مشکلات هستند و اگر مشکلی برای یک دانش‌آموز پیش بیاید، با همدلی و همدردی خود دانش‌آموزان را تنها نمی‌گذارند و در تلاش هستند تا مشکل دانش‌آموز خود را برطرف کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه سخنان خود، افزود: معلمان تمام تلاش را در مدت ۳۰ سال تدریس خود می‌کنند تا دانش‌آموزانی تربیت کنند که آینده و عاقبت خوبی داشته باشند؛ لذا هیچ چیز برای یک معلم بالاتر از خوشحالی شاگرد و عاقبت به خیری آن نیست.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: توصیه بنده به دانش‌آموزان این است که اگر می‌خواهند معلم خود را خوشحال کنند، در زندگی تمام تلاش خود را کنند تا فردی موفق برای جامعه شوند و قطعاً این موفقیت‌ها، پاسخ آنان برای زحمات معلمان است.

اصلانی در پایان ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اذعان کرد: خداوند خود را برترین معلم می‌داند و همواره در احادیث و کتب آسمانی از پیامبران به عنوان معلمان مردم یاد کرده است؛ به همین دلیل همیشه از شغل معلمی به عنوان شغل انبیا یاد می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار