کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره نهضت سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان خبر داد:

نخستین فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید (رَسا)

اصفهان (پانا) - کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش کاشان گفت با توجه به آخرین بخشنامه ارسال شده از طرف سازمان نهضت سواد آموزی، ثبت‌نام و شرکت در نخستین فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سواد آموزی در زیست‌بوم جدید (رَسا)  برای ارائه طرح‌ها و ایده‌ها با هدف ریشه‌کنی بی‌سوادی تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست‌بوم جدید (رَسا)

علیرضا ساداتی، کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش کاشان، اعلام کرد: ضمن دعوت از فرهیختگان و اندیشمندان مجموعه های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتاب‌دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان جهت شرکت در نخستین فراخوان ملی و بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید، از همکاران و همشهریان اندیشمند کاشانی دعوت می شود در این رویداد بین المللی حضور فعال و حداکثری داشته باشند تا ضمن ارائه راهکار و کمک به ریشه کنی بی سوادی از حمایت های مادی و معنوی ارزنده این طرح بهرمند شوند.

ساداتی با اشاره به اینکه این رویداد برای اولین بار در سطح بین المللی و با اعلام آمادگی و شرکت ۴۰ کشور با جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: سازمان نهضت سواد آموزی بودجه قابل توجهی را برای برگزاری و تقدیر از شرکت کنندگان تخصیص داده است که نشان از اهمیت بالای این رویداد دارد.

کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش کاشان خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که علاقمند به شرکت در این رویداد بزرگ هستند، باید مواردی را در رابطه با قالب آثار رعایت کنند که در تارنمای این رویداد توضیح داده شده و سپس در رویداد ثبت نام کنند.

وی در ادامه افزود: محورهای فراخوان در دو بخش ذیل است. ایده ها و راهکارها شامل مقالات، پژوهش ها، طرح های اجرایی و ...و محصولات و تولیدات که شامل سکوها، نرم افزارها، بازی های آموزشی و ... هستند و به محصولات و ایده های برگزیده، پس از انتخاب و برگزاری رویداد حمایت های مادی و معنوی ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

ساداتی در پایان بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا31 تیرماه1402 است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در رویداد می‌توانند به اداره نهضت سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان واقع در خیابان دکتر غزنوی مراجعه و یا با شماره 55473010 تماس حاصل کنند.

دانش آموز خبرنگار: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار