معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد:

سازمان سوادآموزی درصدد بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و مهارتی در مراکز یادگیری است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد سیاست‌های سازمان نهضت سوادآموزی در صدد بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و مهارتی ارائه شده در مراکز یادگیری است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان سوادآموزی درصدد بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و مهارتی در مراکز یادگیری است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه آموزشی مدیران مراکز یادگیری محلی استان البرز که با محوریت برنامه ریزی کارگاه های مهارتی و خانواده برگزار شد، با بیان اینکه مراکز یادگیری می بایست بر اساس نیازسنجی محلی انجام شده، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، حقوق شهروندی و مهارت‌های اجتماعی را دنبال کنند، افزود: سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی درصدد بهینه سازی و ارتقا کیفیت خدمات آموزشی و مهارتی ارائه شده در مراکز یادگیری است که می بایست با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های موجود درون دستگاهی و برون سازمانی در جهت تحقق اهداف مورد انتظار بکوشیم.

وی از فعالیت های انجام شده در مراکز یادگیری محلی استان قدردانی کرد و گفت: با توجه به نرخ باسوادی استان در خصوص شناسایی و جذب بی‌سوادان با چالش های جدی مواجه هستیم که از هم اکنون می بایست امر شناسایی افراد کم سواد و بی‌سواد حوزه جغرافیایی مراکز را با جدیت دنبال کنیم.

عسگر پور اضافه کرد: اگر کارگاه های مهارتی، مشاوره و خانواده به صورت متنوع و متناسب با نیازهای منطقه برگزار شود، جذابیت لازم جهت جذب افراد کم سواد و بی‌سواد را در محیط های کم برخوردار ایجاد می کند.

معاون سوادآموزی استان اعلام کرد: در سال جاری 541 نفر در 5 مرکز دولتی و مشارکتی استان به امر سوادآموزی و کسب مهارت مشغول شدند که از این تعداد 366 نفر در مراکز مشارکتی با ندامتگاه ها حضور دارند که در کنار امر آموزش ، مهارت های فنی و حرفه ای هم می آموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار