مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

سازمان دانش‌آموزی به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش است

اردل(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، سازمان دانش‌آموزی را به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش است

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیام تبریک صادر کرد و گفت : بدون شک برای رسیدن به اهداف تعالی آموزش و پرورش نیاز به حضور فعال و گسترده تشکل های دانش آموزی در عرصه تعلیم و تربیت است.

امیریان در ادامه گفت: سازمان دانش آموزی نیز به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: اکنون در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده وبا قدردانی از اقدامات و تلاش ها و مجاهدتهای بی وقفه ی تمامی مربیان پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند این روز را صمیمانه به همه ی مربیان، مدرسان ودانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه ی تلاشگران این عرصه در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می‌فشارم.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار