معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی:

دانش‌آموزان در زمینه پرورشی نیاز به کار بیشتری دارند

اراک (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی عنوان کرد دانش‌آموزان در زمینه پرورشی نیاز به کار جهادی بیشتری دارند و مربی نباید منتظر بخشنامه از کشور یا استان باشد و هر کس در منطقه و مدرسه خود می‌تواند بر اساس نیاز پرورشی که وجود دارد به کارهای پرورشی بپردازد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در زمینه پرورشی نیاز به کار بیشتری دارند

سید مجتبی طباطبایی در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با اشاره به حضور مربیان عضو سازمان دانش آموزی اظهار کرد: مربیان سازمان دانش آموزی سرآمد مربیان پرورشی استان مرکزی هستند و این جای تقدیر دارد، چرا که سازمان دانش‌آموزی بازوی قدرتمند فعالیت‌های پرورشی مدارس است و اگر سازمان دانش‌آموزی بخواهد موفق شود و جایگاه خودش را بدست آورد، باید فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۲ اردیبهشت ماه در دیدار با معلمین را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان قسمتی از فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت روز معلم افزود: بنا بر بیانات رهبری فعالیت‌های پرورشی باید جذاب باشند و دانش آموز ما باید به هویت ایرانی‌ و اسلامی خودش افتخار کند و در همین راستا باید کاری کرد تا هویت ایرانی و اسلامی دانش‌آموزان زنده شود و دانش‌آموزان به پرچم جمهوری اسلامی افتخار کنند و یکی از ویژه برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فعالیت در زمینه سرود و پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: اگر سازمان دانش‌آموزی فرمایشات رهبری را عملیاتی کند می‌تواند با قوت بیشتری حرکت کند. فعالیت‌های جهادی یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی است و فعالیت جهادی تنها به معنای فعالیت در ساخت مدرسه و خانه نیست، بلکه دانش‌آموزان به کار جهادی در زمینه پرورشی نیاز بیشتری دارند و مربی نباید منتظر بخشنامه از کشور یا استان باشد و هر کس در منطقه و مدرسه خود می‌تواند بر اساس نیاز پرورشی که وجود دارد به کارهای پرورشی بپردازد.

طباطبایی بیان کرد: انشالله با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان مرکزی که یکی از جوانان خوش فکر و آینده‌دار هستند، بتوانیم سازمان دانش‌آموزی را یک بازوی قدرتمند معاونت پرورشی بدانیم. همه بخش‌های پرورشی پای کار هستند و ادارات و مدارس باید در این زمینه همکاری داشته باشند. تاکنون با مجموعه‌های مختلفی مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری و بسیج دانش آموزی همکاری‌هایی صورت گرفته است و امید داریم در راه تربیت نسلی انقلابی قدم های محکمی برداریم و بتوانیم سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار