مدیر سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا گفت:

شور و اشتیاق دانش‌آموزان برای پیوستن به پانا مثال زدنی است

شهرکرد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی که به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا صادر کرد شور و اشتیاق دانش‌آموزان برای پیوستن به پانا را مثال زدنی دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شور و اشتیاق دانش‌آموزان برای پیوستن به پانا مثال زدنی است

سید حسن فاضل به مناسبت فرارسیدن بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا پیامی صادر کرد.

در قسمتی از این پیام آمده است:

5 خرداد یادآور تشکیل نهادی است که به جرات می توان گفت؛ مصداق عینی تجلی بسته تحولی سازمان دانش آموزی است. دانش آموزی که با پذیرش مسئولیت، یک نقش اجتماعی کارآمد می پذیرد و در قالب این نقش اعتماد به نفس و حس کارآمدی می‌کند. دانش آموزی که تا قبل از ورود به پانا، از فعالیت های تربیتی و اجتماعی یه دور بوده است؛ با ورود به عرصه خبر و خبرنگاری پانا، به دانش آموزی تمام ساحتی بدل می شود که غایت نهایی تربیت در آموزش و پرورش است.

شور و اشتیاق مثال زدنی دانش آموزان برای پیوستن به جمع خبرنگار دانش آموزان پانا به حدی است که با دیدن این اشتیاق بارها و وجد آمده ایم و در مسیری که پیش رو گرفته ایم امیدوارتر و ثابت قدم تر شده ایم.

این روز بزرگ را به کلیه دانش آموز خبرنگاران، مربیان، مدرسان، مسئولین خبرگزاری در استانها، تیم پرتلاش پانای مرکز و کلیه فعالین خبرگزاری تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم شاهد پیشرفت و اعتلای بیش از پیش این فعالیت ناب تربیتی تشکیلاتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار