پیام تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

اراک (پانا) - به مناسبت ۲۱ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

در متن پیام احمدرضا نوازنی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سازمان دانش‌آموزی ظرفیت و بستری مناسب جهت حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های گوناگون تربیت اجتماعی، دینی، فرهنگی و سیاسی بوده و در راستای دستیابی به ساحات شش‌گانه سند تحول بنیادین به خوبی نقش آفرین است.
همه‌ی تلاشگران در بخش‌های مختلف سازمان دانش آموزی با تلاش‌ها و همت مضاعف خود نقش مهم و موثری در دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم، مهارت آموزی، معرفت افزایی و تقویت هویت اسلامی و ملی دانش‌آموزان کشور داشته و در مسیر تربیت اسلامی توام با کسب هویت ملی و زمینه‌سازی جهت نیل به تمدن نوین اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری مدظله‌ العالی ایفای نقش می‌کنند.
بدین‌وسیله فرارسیدن ۲۱ اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک عرض نموده و از همراهی و تلاش های بی‌وقفه و صادقانه همکاران گرانقدر سازمان‌ دانش‌آموزی در استان مرکزی و مناطق تابعه، و همچنین مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان، خبرنگاران خبرگزاری پانا، اعضای شورا و مجلس دانش‌آموزی و مجامع اعضا و مربیان قدردانی می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار