به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی صادر شد؛

پیام تبریک رییس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان

لرستان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان در پیام تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی گفت سازمان دانش‌آموزی از رویش‌های انقلاب و مجموعه‌ای از تشکل‌های کارا و اثربخش است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان

به مناسبت فرارسیدن ۲۱ اردیبهشت ماه محسن امیری خواه رییس سازمان دانش آموزی استان لرستان متن پیامی صادر کرد که به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

رونق عهد شباب است دگر بستان را

می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن باز رسی

خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

«بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصتی مغتنم است برای پرداختن به ظرفیت ها و پتانسیل های این نهاد مترقی و نوین که با هدف زمینه سازی تربیت اجتماعی دانش آموزان تاسیس شد، اما گستردگی ، غنا، همه جانبه بودن و شادابی برنامه ها و فعالیت های آن فرصتی ایجاد کرد که این سازمان در تحقق تربیت تمام ساحتی مدنظر سند تحول بنیادین قدم بگذارد.

سازمان دانش آموزی از رویش های انقلاب و مجموعه ای از تشکل های کارا و اثربخش است که سبب توسعه خلاقیت ، عقلانیت ، اعتماد به نفس ، معنویت، توانایی کارگروهی و هویت دانش آموزان می شود و با شعار دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری نوجوانان را برای زندگی فردا و پذیرش مسئولیت های آینده آماده می کند.

مربیان پیشتاز دلسوز ، متخصص و متعهد در امر تربیت طی این سالیان با عشقی که به سازمان و فعالیت های تربیتی داشته اند نسل های مختلف را از چشمه معرفت و دانش خود سیراب کرده اند و علی رغم تمامی سختی ها در مسیر تربیت و پرورش نسل آینده ساز کشورمان ایستاده و نوید تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را می دهند.

ضمن تبریک این روز مبارک از خداوند متعال برای تمامی مربیان، همکاران ودانش آموزان گرانقدری که به انحا مختلف در سازمان دانش آموزی فعالیت می کنند آرزوی سلامتی ، سربلندی و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم مجاهدت هایشان مقبول و نزد خداوند متعال ماجور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار