امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

آموزش درست و اصولی به دانش‌آموزان موجب تغییر آینده یک ملت می‌شود

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در سخنانی، معلمان را سرنوشت‌سازان جوامع خواند و آموزش درست و اصولی به دانش‌آموزان را موجب تغییر آینده یک ملت، دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش درست و اصولی به دانش‌آموزان موجب تغییر آینده یک ملت می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور، امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان با حضور در مدارس بهارستان یک، ضمن اشاره به جایگاه والای معلمان، اظهار کرد: معلمان نزد خداوند مقامی رفیع و جایگاهی بلند مرتبه دارند؛ زیرا آنها تاریخ‌سازان و سرنوشت سازان جامعه هستند و نسل‌های آینده جامعه را تربیت کرده و به دانش‌آموزان علم می‌آموزند.

وی در ادامه گفت: سعادت یک ملت در دستان معلمان است و آنان، فرزندان را برای یک زندگی موفق در آینده تربیت می‌کنند؛ همچنین در متون دینی نیز به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان توسط معلمان اشاره شده و خداوند نیز ۱۲۴۰۰۰ پیامبر خود را معلمان مردم می‌داند.

حجت‌الاسلام نورپور در ادامه عنوان کرد: متاسفانه امروزه به جایگاه رفیع دبیران احترام نمی‌گذارند و این درحالی است که خداوند خود را بزرگترین معلم می‌داند و جایگاه معلمان را گرانقدر می‌داند.

همچنین وی در ادامه اذعان کرد:« بزرگترین مشکل که امروزه باید به آن بسیار توجه شود، مسئله کتب درسی دانش‌آموزان است. مسائلی در این کتب وجود دارند که پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان نیستند و معلمان مجبور هستند برای امتحان، آن‌ها را تدریس کنند و این مسئله موجب می‌شود تا دانش‌آموزان نسبت به دروس علاقه خود را از دست بدهند.

امام جمعه بخش گلستان در پایان ضمن قدردانی از مسئولین، خاطرنشان کرد:«آموزش درست و اصولی به دانش‌آموزان می‌تواند آینده یک ملت را تغییر دهد و ما اگر بخواهیم فرزندان مومن و درست‌کار داشته باشیم، باید به آموزش آنها توجه کنیم و از معلمان بخواهیم به دانش‌آموزان ظلم‌ستیزی، مستقل بودن و تعصب دینی بیاموزند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار