تجلیل از برگزیدگان منطقه ۴ در جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و هفتمین جشنواره سفیران سلامت در آموزش و پرورش منطقه4 برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان منطقه ۴ در جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و هفتمین جشنواره سفیران سلامت با حضور هما حاجتی؛ رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش شهر تهران، مریم صبری؛ معاون اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهر تهران، سید جواد فیاضی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ و فاطمه باقریان کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه به همراه کارشناسان این حوزه و با حضور پرشور دانش‌آموزان اولیا و همکاران در سالن شهید پیچک اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هما حاجتی ضمن تبریک به برگزیدگان عنوان کرد: سلامتی رمز نشاط و شادابی پایدار در زندگی است، که باید بیش از پیش در مدارس مورد توجه قرار گرفته شود و در ارتقاء دانش و سلامت دانش آموزان کوشا باشیم.

در ادامه مریم صبری، جشنواره نوجوان سالم را گامی مهم در جهت حرکت نوجوانان و دانش آموزان به سوی بالندگی و افزایش مهارت زندگی و معطوف شدن به فعالیت های سازنده برشمرد.

در پایان این مراسم از ۱۲۰ برگزیده منطقه‌ای در بخش دانش‌آموزی، ۳۷ برگزیده منطقه ای در بخش همکاران و ۲ برگزیده در بخش والدین تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است شروع مراسم با هنرنمایی و حرکات نمایشی دانش آموزان اسکیت سوار دبستان امام رضا علیه السلام در حیاط اداره آموزش و پرورش، به همراه ادای احترام به پرچم ایران و اجرای سرود ملی بود که مورد توجه مراجعان و حضار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار