کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه۴:

نتایج منطقه‌ای طرح دادرس و رتبه‌های برتر اعلام شد

تهران (پانا) - کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه طرح دادرس در مدارس متوسطه دوره اول، با هدف آمادگی جهت مواجهه با حوادث و پیشامدها و آماده‌سازی نسل آینده به عنوان دانش‌آموز آماده در روزهای سخت برگزار می‌شود، از اعلام نتایج منطقه‌ای طرح دادرس و رتبه‌های برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج منطقه‌ای طرح دادرس و رتبه‌های برتر اعلام شد

برترین‌های مسابقات طرح دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) در سطح منطقه4 اعلام شد.

این طرح هر ساله در مدارس متوسطه دوره اول، با هدف آمادگی جهت مواجهه با حوادث و پیشامدها و آماده سازی نسل آینده به عنوان دانش آموز آماده در روزهای سخت انجام می شود.

فاطمه باقریان،؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه این طرح که از اوایل بهمن ماه در ۳۳ آموزشگاه متوسطه دوره اول منطقه آغاز شد، پس از ارائه آموزش های لازم از سوی مربیان جمعیت هلال احمر در مرحله مقدماتی المپیاد درون مدرسه ای در دو قالب کتبی و عملی در بین دادرسان منطقه ۴ برگزار شد.

در مرحله منطقه ای دادرسان منتخب ۱۷ دبیرستان متوسطه اول دخترانه و ۱۶ دبیرستان متوسطه اول پسرانه در قالب تیم های ۱۴ نفره با هم به رقابت پرداختند که از بین این شرکت کنندگان مدرسه دخترانه و سه مدرسه پسرانه به شرح ذیل حائز کسب رتبه برتر منطقه شدند. ضمن عرض تبریک به برگزیدگان لازم به ذکر است یک آموزشگاه برتر تیم دختران و پسران به مرحله استانی راه خواهند یافت.

دبیرستان ریحانه رتبه اول دختران
دبیرستان شهید بهشتی. رتبه دوم دختران
دبیرستان خواجه عبدالله انصاری. رتبه سوم دختران

دبیرستان فضیلت :رتبه اول پسران
دبیرستان شهید باهنر: رتبه دوم پسران
دبیرستان فردوسی: رتبه سوم پسران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار